maloulonden.reismee.nl

London....!

Hallo allemaal!

Dat is weer even een tijd geleden! Wat gaat het toch snel, nog maar drie maanden!
Ondertussen heb ik natuurlijk weer van alles gezien en gedaan en een hoop visite gehad.
Eind maart waren Papa en Antoinette hier, ze bleven voor 4 dagen en ik heb ze rondgeleid door London.
Het weer was hier echt super, warm en de zon scheen volop. We hebben onder andere de Tower of London bezocht,wat een kasteel is waar de Queens jewels liggen. Verder hebben we een English afternoon tea gedaan en langs de toeristenplaatjes gelopen,
als de Big Ben, London Eye en de Tower Brigde. Na vier dagen non stop lopen waren we allen kapot en was het weer tijd om afscheid te nemen!

Ondertussen ben ik ook naar een musical geweest namelijk Mamma Mia met Anneke. Wat een musical zeg!Lekker meegezongen en gedanst op de nummers! Jorik en Jantine zijn hier ook geweest voor een weekend en we hebben ook lekker genoten van de stad en heerlijk gegeten!

In mijn vrije tijd ga ik voornamelijk in het weekend de stad in en doordeweeks ben ik meestal in het hostel te vinden. London is en blijft namelijk erg duur. Afgelopen weekend was Daphne hier en hebben we voornamelijk genoten van het uitgaansleven en we zijn op zaterdag naar Notting Hill geweest. In Notting Hill is er de portobello market waar ze van alles verkopen van antiek tot levensmiddelen, vaak zijn er ook muziekanten die er spelen en de sfeer is er echt gezellig. Kortom een hoop bezoek gehad, wat ik erg leuk vond!

Ik heb ook met Anneke Greenwich bezocht! Dat is een stadje opzicht in London. We zijn daar met de clipper (boot) heen gegaan. In Greenwich kun je lekker wandelen door het park en er zijn veel musea om te bezoeken. We hebben daar ook over de markt gelopen en de omgeving bekeken.

Het eerste grote evenement is ook geweest namelijk de London Marathon! De organisatie zit hier elk jaar in het hotel! 4 dagen van te voren werd er gevraagd of ik mee wou lopen omdat iemand uit was gevallen, maar toch besloten om het niet te doen i.v.m. blessures en ik was er zeker niet getraind voor. Achteraf ook maar goed, want de andere die meeliepen hebben het erg zwaar gehad en nog steeds. Op de dag zelf hebben vanaf het roof dak gekeken en echt super om zien wat allemaal voorbij komt lopen, echt de gekste dingen.

Op het werk gaat het ook goed. Erg druk en alles begint nu wel normaal te worden. Er zitten nog een aantal grote evenementen aan te komen als de Queens Jubilee en de Olympische Spelen waardoor het lekker druk blijft!

Ik begin iedereen wel te missen, maar dat is ook wel logisch! London is wel echt super om een tijdje te verblijven, want het is zo divers!
Eind Mei ga ik nog een weekend naar een badplaats buiten London, hopelijk hebben we goed weer. Ook hebben we kaarten voor voetbal voor de Olympische spelen en Holland Heineken House staat ook nog op het programma, dus nog genoeg dingen om naar uit te kijken!

Dat was het weer even!...

Veel liefs uit London!!

Malou

Reacties

Reacties

Wilma

Heerlijk, wij zijn weer even op de hoogte van het gebeuren in Londen! Wat fijn dat het zo naar je zin hebt en nog meer dan genoeg leuke dingen om je op te verheugen. Blijf genieten, wij zijn trots op je! dikke kus ook van René en de jongens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!