maloulonden.reismee.nl

Eerste werkdag

Hi there!

Vandaag zit alweer de eerste werkdag erop, nog 182 te gaan:P

Vanochtend werden Anneke en ik om 9 uur verwacht op de meeting en events department.

Netjes in pak hebben we eerst in de kantine ontbeten daar hebben ze namelijk een broodrooster en om kwart voor negen stonden we netjes klaar om te beginnen. Janine (manager) heeft ons globaal onze taken toegelicht en om 10 uur mochten we gelijk mee naar de morningmeeting met alle afdelingsmanagers. We kregen zoveel nieuwe informatie that I will dream about it! Het praten in het Engels is best even wennen maar je merkt wel dat het steeds beter gaat! Ik betrap mezelf er al op dat ik al in het engels ga denken! Iedereen is erg vriendelijk!De komende zes maanden ga ik eerst op de evenementafdeling werken en na drie maanden wisselen Anneke en ik, dan ga ik naar de sales! Beetje variatie is fijn! Het hotel is echt mooi, erg klassiek en groot! Elke keer ben ik de weg kwijt en dan kom ik weer iemand tegen die met me mee loopt of me de wegwijst! Doordeweeks eten we voornamelijk in de kantine van het hotel, vandaag was de lunch in de kantine lekker!, beter dan zondag in ieder geval haha.

Over zondag gesproken, toen ben ik met Anneke en Jorien naar Camden market geweest. Dat was echt super leuk. Het is een markt met allemaal standjes waar allerlei landen zijn vertegenwoordigd en je verzint het of niet ze verkopen het wel! Dus wij al aan de turkse pizza voor 4 pond, super lekker!

Dat was het weer voor even.

See you! with love..!

Reacties

Reacties

Maruscha

Heey Malou,
Leuk om je ervaring van je eerste werkdag zo te lezen en goed om te zien dat je het naar je zin hebt. Veel plezier en succes verder. En ben benieuwd naar je verdere verhalen die nog komen gaan
Groetjes,
Maruscha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!