maloulonden.reismee.nl

Eerste maand zit erop

Hallo allemaal!

Is weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen! Ik heb er nu alweer 5 weken opzitten, wat gaat het toch snel!

Op mijn stage gaat alles goed. Het is echt super druk en ik maak lange dagen om alles af te krijgen.. jaja Malou is druk! Ik begin mijn ochtend om 8 uur om eerst alle gasten te ontvangen die een evenement in het hotel hebben. De rest van de dag ben ik voornamelijk bezig met bellen/ontvangen van gasten om de details over het evenement te bepalen, draaiboeken te maken, facturatie als het evenement heeft plaatsgevonden, budgets maken en interne vergaderingen bijwonen. Kortom lekker druk! De dagen gaan zo snel dat het weekend altijd weer snel voor de deur staat.

In de avonden doordeweeks, ben ik voornamelijk in het hotel. Soms ga ik een rondje hardlopen langs de thames, of even een filmpje kijken met een van de studenten in het hostel of bezig zijn voor school en ook gewoon lekker relaxen.

Afgelopen weekend was Joeri hier! We hebben samen een heerlijk weekend gehad. Vrijdag avond heb ik hem opgehaald van Liverpool street en hebben we eerst even een biertje gedronken met Dick & Marian en Noel en Rimaan. Zij waren ook in London en we hebben gezellig even in de pub gezeten!

Zaterdag hebben Joeri en ik lekker uitgeslapen en zijn we natuurlijk eerst even naar de Big Ben geweest, Westminster Abbey en lekker uitgewaaid in Regent's Park. We hadden super weer, het leek wel lente! Met de lunch hebben we in een echte Engelse pub geluncht in de buurt van Baker street, wat overigens erg lekker was.

Aan het einde van de middag zijn we naar de Borough Market geweest, dat zit in de buurt van mijn hotel. Het is een markt waar je alleen maar etenswaren kan krijgen. We hebben daar onder andere een lekker biertje gehad en wat spulletjes gekocht en alles geproefd overal! Zaterdag avonds hebben we heerlijk gegeten in Royal Horseguards, dat is het zuster vijfsterren hotel van Guoman (hotel waar ik werk). Erg chic, maar zeker leuk om een keer te doen (met 50% korting dan:P). Zondag zijn we even naar Notting Hill geweest en voor de rest lekker gewandeld langs de Thames. Helaas moest Joeri s'avonds weer weg, dat was zeker even moeilijk. Maar goed, dat hoort er nu eenmaal bij.

Gisteren ben ik een dagje naar Hastings geweest, dat ligt aan de kust. Heerlijk even uitgewaaid en kleine dorpjes bekeken. Wel even fijn hoor, weg uit het drukke Londen! Het is hier namelijk altijd druk, maak niet uit welk tijdstip of wanneer.

Dat was het weer even...

P.S Er staan nieuwe foto's op.

Tot gauw... Liefs Malou

Reacties

Reacties

Anne

Ha Malou,

Ik dacht laat ik weer eens op je site kijken, maar je bent niet zo van het bloggen hè :-) Hoorde al van Antoinette dat je het super druk hebt met bezoek uit NL en dat je in een heel leuk hotel werkt! Geniet nog van de 'rustige' weken, want volgens mij word je echt gek vd drukte tijdens de OS. Heb je trouwens nog ergens kaarten voor?

Succes nog! Groetjes Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!