maloulonden.reismee.nl

London week 3

Lieve mensen!

Het is weer even geleden maar hier dan even weer een berichtje vanuit het zonnige London! Bedankt voor alle leuke berichtjes, erg leuk!

Alles gaat zijn gangetje en ik heb echt echt naar mijn zin hier! Ik heb nu een beetje een dagelijks ritme gevonden en op het werk gaat het erg goed. Afgelopen weken heeft Alex mij ingewerkt en ik draai nu eigenlijk al aardig mee! De dagen gaan zo snel en praten in het Engels gaat ook steeds beter! Vorig weekend zijn we naar hyde park geweest, echt een mooi park waar je lekker kan rond wandelen. Woensdag was natuurlijk Engeland tegen Nederland dus wij de pub in om de sfeer te proeven tussen al die Engelse fans, ze zijn hier namelijk erg fanatiek wat betref voetbal. Ik ben hier ook al naar een bioscoop geweest alleen is het echt ontzettend duur 13 pond (bijna 15 euro) voor een film, maar desondanks een leuke film gezien. Deze week lekker gewerkt en vrijdag hadden we een afscheidfeest van Alex, want die heeft sinds aankomende maandag een nieuwe baan. Om half 7 zaten we met zijn allen in de Dickens Inn (een pub in de buurt) waar bijna het hele team van het hotel was. Later op de avond zijn we met een stel naar een club geweest... en gedanst tot in de late uurtjes. Gisteren was het een zonnige dag (wat niet voorspeld was) en ben ik wezen sightseeing zoals langs de Big Ben en Westmister Abbey en verder lekker niks gedaan. Zondag is altijd opruimdag en ben maar eens begonnen aan school, moet natuurlijk ook gebeuren! Eind van deze middag nog naar een museum geweest en de markt op Spitalfield bekeken en de dag afgesloten met een etentje aan de haven. Ik heb hier ondertussen ook al best wat mensen leren kennen wat erg leuk is. Vaak hoor je dan weer tips wat leuk is om te doen. Dinsdag ga ik bij Alexandra eten (collega die nu weg is) samen met Anneke.

Ik begin nu aan mijn vierde week en ik mis zeker wel het kleine Didam en alle lieve mensen, maar ik ben eigenlijk niet veel alleen, dus dat scheeld ook wel weer.

Morgen is het weer vroeg dag dus ik ga nu lekker mijn bedje in!

Veel liefs uit London!

PS: foto's komen nog

Reacties

Reacties

Coen en Margot

Leuk om te horen dat jij al zo snel jouw weg heb gevonden daar! Maar... werk jij daar nog wel, lees alleen maar verhalen over Pubs, disco, uiteten, afscheidfeestjes ;)

Geniet ervan en wij zijn benieuwd naar de nieuwe foto's!

Groetjes van ons.

Judith

Heee meis!!
Leuk om je verhalen te lezen!;)
Ook fijn dat je het naar je zin hebt en dat het goed gaat op het werk.

Geniet van de tijd die je daar bent meis en see you soon!
liefsxx

Frank

Hey Malou,

Goed te lezen dat je het naar je zin hebt. Wat betreft de prijzen van de films heb ik nog wel een tip: ga niet naar de cinemas in de buurt van Leicester Square maar naar de bios bij Canaray Wharf (Als je in de DLR naar Canary Wharf zit kom je er langs) kosten voor een kaartje: 7/8 pond voor een lange film.

Have fun en doe ze de groeten van me!

Frank

Maruscha & Ricky

Heey Malou,
Leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je, je draai al goed gevonden heb. Heel veel plezier nog!
Groetjes

Berna en Theo

Hoi Malou fijn dat je het zo naar je zin hebt.Wij hebben gehoord dat je de komende weken bezoek uit Nederland krijgt en dat je hen dan de mooie plekjes van Londen kunt laten zien en je werkomgeving natuurlijk. Heel veel groetjes van ons.

Wilma

Hi meissie, wat heerlijk om je verhalen lezen. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Ben hartstikke trots op je!!
Dikke kus van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!